.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت ؟!
غيبت عبوري در جلسه علني شورا با ارسال پيامك
شمال نيوز :جلسه اين هفته شوراي شهر ساري بدون حضور شهردارساری ، معاونینش و شهرداران مناطق سه گانه برگزار شد كه اين موضوع انتقاد اعضا را در پي داشت./ مخالفت هاي سازمان يافته اي عليه شهردار در حال شكل گيري مي باشد كه متصل به فعاليت هاي انتخاباتي كانديدا ها است

یکی دیگر از جلسات علنی شورای اسلامی شهر ساری در حالی برگزار شد که شهردار ساری در این جلسه حاضر نبود .

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،جلسه امروز شوراي شهر ساري بدون حضور شهردار ساری ، معاونینش و شهرداران مناطق سه گانه برگزار شد كه اين موضوع انتقاد اعضاء را در پي داشت.

مهمترین نکات مطرح شده در این نشست را به انتخاب خبرنگار ما بخوانید :

فرامرز نقيبي

* فرامرز نقيبي گفت: برخي از نخبگان و كارشناسان شهري نسبت به من و رضايي ( ديگرعضو شوراي شهر ساري ) انتقاد نموده و اظهار داشته اند كه نبايد در كارهايي كه از سوي شهرداري ساري در دست انجام مي باشد كيفيت فداي كميت و سرعت شود.

*وي افزود:استفاده از نقطه نظرات دانشجويان و اساتيد دانشگاه از برنامه هاي ما مي باشد.

جمال باقري

*عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت :نخستين جشنواره سراسري كاريكاتور با موضوع پيشگيري از خشونت با همكاري بهزيستي،معاونت اجتماعي و پيشگيري دادگستري مازندران،اداره فرهنگي شهرداري و شوراي شهر ساري در ساري برگزار مي شود.

*باقري اظهار داشت: بايد با هماهنگي كميسيون فرهنگي و اداره فرهنگي اجتماعي شهرداري، رسانه ها يك ارزيابي از عملكرد شهرداري داشته و نقد هاي خود را مطرح نموده و حتي راهكار بدهند تا بدانيم در آينده چه كنيم.

مهدي رضايي فرح آبادي

*مهدي رضايي فرح آبادي با انتقاد از شهردار ساري گفت: پيمانكار منطقه 2 شهرداري در بحث زباله كمربندي كم كاري مي نمايد و شهرداري نيز تاكنون 5 بار به او اخطار كتبي داده اما پيمانكار توجهي نمي نمايد و شهردار بايد پاسخ دهد كه چرا نسبت به عزل اين پيمانكار اقدام نمي نمايد؟

سيد مهدي احمدي

*سيد مهدي احمدي گفت:اداره فرهنگي شهرداري كه قرار است به معاونت فرهنگي تبديل شود بهتر است به ستاد تبديل شود.

*وي افزود: نشست هاي دانشجويي در شوراي شهر تداوم پيدا كند تا از قابليت هاي علمي دانشگاه ها در جهت بهبود امور شهري استفاده كنيم.

محمد حسن محمدي كيادهي

*محمد حسن كيادهي كه اخيراً بحث پروژه حمايت از شهردار ساري را مطرح كرده است ، در جلسه علني اين هفته شوراي شهر گفت: پروژه حمايت از شهردار ساري يك بحث جناحي نيست، بلكه بنده آن را بر اساس تجربيات خود مطرح كردم و اين تجارب به من مي گويد كه عبوري كسي است كه مي تواند بخشي از عقب ماندگي هاي ساري را برطرف كرده و مردم را از برخي مشكلات دست و پا گير شهري نجات دهد ،پس بايد از وي حمايت كرد.

*وي افزود: مخالفت هاي سازمان يافته اي عليه شهردار در حال شكل گيري مي باشد كه متصل به فعاليت هاي انتخاباتي كانديدا ها است !!!

*كيادهي خاطر نشان كرد:اخيراً كانديدايي مقاله اي نوشته و از شهردار انتقاد كرد كه چرا در محل اجراي پروژه ها ، پوستر عذر خواهي از مردم نصب مي شود در حالي كه اين كار شهردار اقدام پسنديده اي است و من حداقل در 30 مورد شاهد ابراز رضايت شهروندان بوده ام كه مي گفتند " شهردار به ما بها مي دهد "

*وي اظهار داشت: در راستاي همان مخالفت ها مشاهده مي شود كه بعضاً بنر ها و پوستر هاي عذر خواهي را پاره كرده اند، ما در جريان اين اقدامات پشت پرده هستيم و لذا ابتدا تذكر مي دهيم كه انتقاد بايد سازنده باشد و تخريب پذيرفتني نيست و اگر جلوي اين اقدامات گرفته نشود ناگزير آن را با مردم در ميان مي گذاريم.

دیگر حاشیه ها ...

*شهردار مركز استان،شهرداران مناطق و معاونان شهردار از غايبان جلسه اين هفته شورا بوده اند.

*نقيبي اعلام نمود كه عبوري بوسيله ارسال پيامك به او خبر داده كه در امام زاده عباس ساري جهت امور عمراني حضور دارد و نمي تواند در جلسه شورا حاضر شود.

*آقاميري در ابتداي نطق خود گفت:به علت عدم حضور شهردار، بسياري از صحبت هايم را بيان نمي كنم.

* سيد مهدي احمدي و رضايي با 30 دقيقه تاخير وارد جلسه شورا شده اند.

*باقري از رسانه ها خواست تا اداره فرهنگي شهرداري را در بحث امور فرهنگي كمك و ياري نمايند.

*غيبت حاجيان مسئول اداره فرهنگي شهرداري ساري و مسئول روابط عمومي شوراي شهر ساري در جلسه امروز شورا كه بيشتر موضوع آن فرهنگي بوده سئوال برانگیز بود .

* مسئول روابط عمومي شورا در زمان برگزاري جلسه شورا در دفتر روابط عمومي حضور داشته و جلسه شورا را از طريق ويدئو كنفرانس پیگیری  نموده است.

*رضايي فرح آبادي گفت:به علت عدم حضور شهردار ، صحبت كردن ما بي فايده مي باشد.

*تعداد 16 دانشجو دختر و پسر به مناسبت فرا رسيدن روز دانشجو،امروز مهمان اعضاي شوراي شهر ساري بوده اند.

*متاسفانه علي رغم چندين بار تذكر شفاهي به اعضاي شوراي شهر ساري در مورد نحوه پذيرايي از مهماناني كه به جلسه شورا دعوت مي شوند اين نقيصه همچنان وجود داشته و برطرف نشده است.

*دانشجويان حاضر از دانشگاه هاي مختلف استان مانند روزبهان،هدف،منابع طبيعي و كشاورزي و ديگر دانشگاه هاي فعال در مركز استان و رشته هاي مختلف بوده اند.

*هر يك از دانشجويان به بيان نقطه نظرات خود در مورد موضوعات مختلف پرداخته اند.

*حضور خانمي مسن كه به همراه يكي از خبرنگاران وارد جلسه شده بود و دختر بچه اي كه همراه مادر خبرنگارش به جلسه شورا آمده بوده اند از نكات جالب جلسه اين هفته شورا بود.

*حضور راننده رييس شوراي شهر ساري در جلسه شورا و نشستن او در كنار جولايي مسئول دفتر رييس شورا براي برخي جاي تعجب داشت.

*جولايي در مورد علت حضور راننده نقيبي در جلسه شورا اعلام نمود كه او بزودي جاي من را خواهد گرفت و براي يادگيري امورات اداري شورا در جلسه حضور دارد.گفتنی است حسرو جولایی از کاندیدای احتمالی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ساری است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1391
با تایید نظر آقای مهندس رضایی فرح آبادی که یکی از اعضای موثر و دلسوز شورای شهر می باشد- خدمات دهی به مردم با ید پیوسته باشد و جای پیمانکاران کم کار و کم انگیزه نبوده چون مخاطب آنه مردم شریف ساری می باشند
نا شناس 13 آذر 1391
جلسه بدون شهردار یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم رو به بازی نگیرید
حالا مشخص شد که عبوری رو چه کسی انتصاب کرد!!
بابا مردم ساری فهیم هستند
اقایان دکور !!!
منظورم شورای شهر هست
چرا جلسه رو کنسل نکردید
ابروی خودتان رو نبرید!!!!
چه زود رو شد؟؟؟؟؟.....!!!!!
سورکی 13 آذر 1391
خسرو جولایی ؛ بعنوان مشاور شهردارسورک معرفی شد.
نا شناس 13 آذر 1391
شبكه طبرستان نيز مي تواند همانند شبكه تهران بعضي مواقع جلسات شوراي شهر را پخش كند
علي 13 آذر 1391
عزيزان شوراي محترم شهر ساري لطفا به آيه شريفه قرآن استعانت فرماييد و دست از تفرقه برداريد و فرصت كار به شهردار جوان داده شود بخدا ساري بعد از چندين سال تغييراتي در آن پيدا شده است
ساروی اصیل 13 آذر 1391
نقیبی راننده اش رو میخواد ریس دفتر کنه وای به حال شورا
نا شناس 13 آذر 1391
شورای شهر همیشه دنبال کارهای ماورایی است از این شورا کاری در نمی آید مگه یک شهردار برای شهر چکار باید بکند که نکرد ؟ شما اعضا بفرمایید خواسته شما از اآقای عبوری چیست ؟ عبوری را خدا به ما هدیه داد ما تازه داریم می فهمیم ساری شهری است در ایران . آقایی که می فرمایید عبوری چگونه انتخاب شد ایشان در همان معارفه تمام اتمام حجت ها را کرد و گفت مدیون کسی نیست و وامدار هیچ گروهی نیست . او فقط برای ما مردم است . شورا کافی است بیاید یک روز سه شنبه به شورا بیاید و ببیند که که این بزرگوار چگونه برای حل مشکلات مردم بی صبری می کند و با محبت و صمیمیت همشهریان را یاری می کند
نا شناس 13 آذر 1391
عبوری داره کار می کنه چرا دارین اونو هم به حاشیه های خودتون می برید شما فقط می خواهید هم رای بیاورید و هم منافع خودتون و دوستانتون رو فراهم کنید ولی عبوری با شما هم عقیده نیست عبوری حامی خون شهداست وارث و وامدار شهداست و نیاز به هیچ منفعتی را ندارد
نا شناس 13 آذر 1391
آقایون شورا شما را به خدا قسم به این شهردار ساعی گیر ندهید وجدانا دارد کار می کند ساری به سرعت در حال پیشرفت است . شما عملکردتان در سالهای قبل از ایشان برای ما معلوم است بگذارید ببینیم شما در دوره بعد رای می آورید یا اینکه انتخاب نمی شوید یقین دارم اگر جلوی این شهردار بایستید نزد همشهریانتان مردود خواهید شد
نا شناس 13 آذر 1391
عبوری هر کاری برای ساری کرد ولی در شورا حرفهای اتو کشیده زده می شود و تمرینی است برای سخنرانی کردن و بعد نماینده شدن
نا شناس 13 آذر 1391
عبوری هر کاری برای ساری کرد ولی در شورا حرفهای اتو کشیده زده می شود و تمرینی است برای سخنرانی کردن و بعد نماینده شدن
نا شناس 13 آذر 1391
ازآقای مهندس رضایی فرح ابادی متشکریم که با شجاعت حرف دل مردم رامیزند و به فکر حل مشکلات مردم فهیم ساری میباشد.
شهروند 13 آذر 1391
شهر بی کلانتر به این میگن
وقتی که رییس دفتر بخواد کاندید بشه وراننده بشه رییس دفتر چی میشه آقایون بس کنید این بازیهارو مردم همه شمارو شناختند با ندادن رای بهتون میگن که این 7نفر اعضای فعلی تا الان کاری برای مردم نکردند فقط دنبال منافع خودشون بودند
مجتبی حسینی از ساری 13 آذر 1391
حقیقتا شهردار محترم در امامزاده عباس بودند .جلسه با ایشان هم بسیار مفید و ارزشمند بود . انشاءالله بزودی شاهد اتفاقات خوبی با حمایت اعضای محترم شورای شهر و شهردار و اوقاف در این منطقه واقعا محروم خواهیم بود . دست همه شما درد نکنه
علی ایمانی 13 آذر 1391
عبوری را خدا به ما هدیه داد !
آقا چه چیزهائی که نباید بشنویم . داداش بیخیال حتماٌ فردا باید به ایشان دخیل ببندیم . شهردار منتصب شورای شهر است و اصولاٌ باید از شورای شهر تبعیت کند که طی مقالاتی که در این نشریه نیز درج شده است ، شهردار ساری آقای عبوری این موضوع را متعهد شده است .
در خصوص کارآئی ایشان هم باید عرض کنم علی رغم آنکه شورای شهر حدود 4 نامه در خصوص رفع معضل ترافیک یکی از کوچه های شهر به ایشان ابلاغ نمود و چندین بار اهالی نزد ایشان رفته و مستندات و مدارک ارائه نمودند با گذشت بیش از 8 ماه از این موضوع و پیگیریهای مستمر تا به امروز کوچکترین اقدامی از طرف شهردار صورت نگرفته است . ظاهراٌ یک موضوع به این کوچکی از توان ایشان خارج است چه رسد به رفع معضل ترافیک شهر و غیره .
نا شناس 13 آذر 1391
تعجب بنده اینست که عزیزی از عبوری انتقاد کرد و مشکل یک کوچه را پیش کشید آخه من یک شهروند وقتی کامنت هارو می خونم خنده ام می گیره شهرداری که داره روی تمام نقاط ضعف این شهر کارهای کلان و حل مشکل می کنه طرف باید خیلی بی انصاف باشه و از ایشون اینگونه ایراد بگیرد. آیا حرف های یک نفر از عضو شورا حرف دل مردم است؟ همه سیاسی است چون همین آقا در پارکبانی دست های زیادی دارد و..... به گمانم شهردار عزیز دست همه را از زیاده خواهی بسته که دارند بی دلیل از ایشان انتقاد می کنند.
نا شناس 13 آذر 1391
عبوری در دل ما جا دارد اما شما چی؟
نا شناس 14 آذر 1391
اقایانبرای رضای خداهم شده به فکر حاشیه جنوبی کوی دادگستری هم باشید که نه روشنایی وسط بلوارش که نام حضرت ولی عصر را داردروشن است الان چند سال است که تیر هارا کندند ولی بعدا کاری نکردند درخاموشی محض ودزدی کابل وخانه ها ووضعیت رقت بار حاشیه جنوبی اش واقعا درشان مرکز استان است ؟چه کسی مسوول است؟
tour 14 آذر 1391
ریس دفتر شورای مرکز استان وقتی راننده باشه ببین چی میشه از این بهتر نداشتن
علی 14 آذر 1391
راننده مهندس شنیدیم که مهندس برق -قدرت هست حقش بالاتر از این چیزها ست پس چرا دیگران با راننده خواندنش می خوان جوسازی کنند.اول تحقیق کنید بعد در مورد ش نظر بدهید
اکبر 14 آذر 1391
با اطلاعاتی که من در مورد راننده مهندس کسب کردم اون فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه سراسری هست
تقوی 14 آذر 1391
بنده هم از اول به این انتصاب دل خوش نکردم چرا که آقای عبوری را خوب می شناسم آقایان باید منبعد حرکات نمایشی متعدد ایشان را ملاحظه بفرمایند....
نا شناس 14 آذر 1391
بله عزیز من عبوری رو خدا به ما داده مگه این 5 سال و اندی که شما بودید چکار کردید که در جهت حل مشکل ما کاری صورت گرفته باشد ؟ شما به فکر خدمت نیستید فقط قدرت و مقام می خواهید . عبوری نشان داد که می شود برای مردم کار کرد. او یقینا روح شهیدان و بنیانگذار این انقلاب را شاد کرد و روح امید را در ما زنده کرد. هر جا را که می بینیم نقطه ای از خدمت رسانی است ما بجز این هم نمی خواهیم. من از آقای کیادهی تشکر می کنم که در جهت تشکر و قدردانی از ایشان به همکارانش متذکر شد. از کسان دیگر هم توقع داریم حرف دل ما را که تشکر از شهردار است در جلسه شورا بیان کنند. باز هم می گویم خدا ما را دوست داشت که عبوری را وسیله ای برای خدمت به ما قرار داد.
شهروند ساروی 14 آذر 1391
با اطلاعاتی که من دارم همین راننده ای که همه دارن ازش حرف میرنن مهندس برق قدرت هست و واقعا اگه یه کم آدم انصاف داشته باشه به این نتیجه می رسه که حقش نیست که بعد از چند سال زحمت و درس خوندن اونم تو یه همچین رشته سختی حالا بیاد بشه یه راننده. مشکلات ما هم از همون جایی سرچشمه گرفت که هیچ کس سر جاش نیست و یه آدم که شما راننده خطابش میکنید و بدون هیچ اطلاعاتی اینطور قضاوت میکنین نتونه از دانشش به نفع مردم استفاده کنه.
محمد 14 آذر 1391
عزیزان خواهش میکنم اینقدر کوته فکر نباشید رییس دفتر شورای مرکز استان اگه مهندسی باشه که مدتی رو به علت بی بند و باری نظام کاری جامعمون راننده بوده خیلی بهتر از اینه که یه وزیر با انواع و اقسام مدارک تقلبی از کشورهای مختلف باشه. یه خرده کافیه فکر کنه آدم. منم یه دانشجو هستم و به یه امیدی دارم وقت و سرمایمو صرف میکنم. قضاوت با خودتون.
نا شناس 14 آذر 1391
كساني كه از عبوري انتقاد مي كنند با ترقي ساري مشكل دارند.‏
نا شناس 14 آذر 1391
میدونید اصلا این راننده که میگید مهندس برق و قدرته؟ اصلا جای سوال نیست که چرا باید یه مهندس تو مملکت ما راننده باشه؟اتفاقا شهر به یه همچین نیروی جوان و کارآمد و تحصیلکرده ای نیاز داره.به نظر من حقش بالاتر از اینهاست.از ما گفتن...
نا شناس 15 آذر 1391
عبوری نیاز نیست از دست شما نشان لیاقت بگیرد چون پارامترهای شما با با ما خیلی فرق می کند ما می بینیم ایشان دارند صادقانه برای این شهر کار می کنند ولی شما می بینید دیگر شهردار به خواسته (ولو هر جور و ناجور) شما توجه نمی کند . شما عملکردتان در بایگانی ها موجود است . بنا بر این شهردار از طرف ما مقبول و محبوب است. شورا فقط این را بداند که ما برای کوچه به شهرداری و شورا می رفتیم می گفتند بودجه نداریم و هزار دلیل می آوردند برای انجام ندادن کار . حالا چطور شده که در مناطق بلوار کشاورز این عزیز داره فقط خدمت می کنه . از خدا می خواهیم که به ایشان سلامتی و توفیق عطا کند.
نا شناس 15 آذر 1391
چرا همه ی نظرات رو نمیذارید؟؟؟!!!
نا شناس 15 آذر 1391
رئیس شورا از آقای عبوری چه عیبی می تواند بگیرد آقای (ر ف) شما بیائید خدمت به مردم را از کاندیدا نشدن شروع کنید چرا که فقط ذر فکر نماینده شدن هستی . اما عبوری فقط خدمت به مردم می کند . شما می خواهید در شورا برای خود تبلیغ کنید بگوئید فلان طرح را انجام دهین نه اینکه شهردار را از کارش متوقف کنید.
نا شناس 16 آذر 1391
دوستان محترم،عزیزانی که این روزهارو پیش بینی میکردین!!اگه مهندس عبوری حرکات نمایشی میکنه اولاً اینکاره است،ثانیاً بخداوندی خدا مهندس حجازی راضی نیست بااین بیانات شیوا آبروشو ببرین!!!!آخه جان من مشکل کوچۀ شما به شهرداری منطقه ربط داره،نه به شهردار که باید کارهای بزرگ شهری رو مدیریت کنه. با تشکر از همۀ بزرگوارانی که پشت پروژۀ حمایت از شهردار جوان شهر ایستاده اید،زنده باد کیادهی و احمدی.درضمن کاش درمورد مهندس برقی که قراره رئیس دفتر بشه بهتر صحبت کنید!!!.خودتون گفتین راننده،مگه رانندگی عیبی داره!!!!!!.انشاءالله بعدازبازگشائی امامزاده عباس ساری متوجۀ عدم حضور شهردار در جلسۀ شورا خواهیدشد نازنینان.
سایت محترم لطفاً درنظرات پارتی بازی نکنید!!!چون هیچ توهینی به کسی یا گروهی نشده.نقل قول مهندس عبوری از شهید بهشتی : شیفتگان خدمت باشید نه تشنگان قدرت. پیروز و پایدار باشید. ( رضا تهرانی-ساری91 )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.